Het klopt, veel mensen volgen liever dan dat ze leiding nemen. En eerlijk, dat is best begrijpelijk. Het is makkelijker om geen verantwoordelijkheid te nemen, want als het misgaat, kun je altijd de ander de schuld geven. Maar de intelligente ambitieuze vrouwen die ik...
Ken je dat gevoel? Je voelt precies aan wat er nodig is, je hebt het talent en de drive om het goed te doen, maar je ziet anderen in je omgeving de kantjes ervan af lopen. Je pakt alles op, omdat je weet dat het anders niet goed komt. En diep vanbinnen voel je dat het...