Het klopt, veel mensen volgen liever dan dat ze leiding nemen. En eerlijk, dat is best begrijpelijk. Het is makkelijker om geen verantwoordelijkheid te nemen, want als het misgaat, kun je altijd de ander de schuld geven. Maar de intelligente ambitieuze vrouwen die ik...